Frozen heart
Frozen heart
سکوت ( <-PostCategory-> )

از کابوس های شبانه ام چه بگویم ؟
به که بگویم ؟
شبی که باور سکوت
در ابهامات پیچا پیچ مغزم جان می گرفت ؟
کسی نبود !
جایی نبود !
من باور کرده بودم که اینجا شهر سکوت است .


کجا رفت آن همه بغض که بی صدا می شکست

 

کجا رفت آن همه نیرو ی جنگاوری

کو ه کو ؟ اسمان رویاها کجاست ؟

شیرین قلم روزگار ما کجاست ؟

دوست دارم بدانم

بشنوم

اگر باز هم از کوی ما گذشتی

نشانی جدید تری بده

نه پشت پرده غزل ها !

دورترین خاطره ها

سخت ترین آرزوها

از آن کسی بود

که هیچ وقت نبود

نردیک بود

 اما در امتداد فاصله ها پنهان

دور بود

 اما چون فرشته ای در کنارم نشسته بود

چه کنم ؟

حرفهایم مچاله بود

شعرهایم پاره پاره

اما قلبم همچنان می خواند! 


روزی میــرسد …

بـــی هیــــچ خَبـــَـــری …

بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم …

دَر جـــآده هــآی بـی انتهــــآی ایـن دنیــآی عَجیـــــب …

رآه خــــوآهم افتـــــآد …


حال این روزهای من.........

ساعتها زیر دوش می نشینی به کاشی های حمام خیره می شوی
غذایت را سرد می خوری
ناهارها نصفه شب ، صبحانه را شام!
لباسهایت دیگر به تو نمی آیند ، همه را قیچی می زنی!

مَـــن کـــه غَریبـــــم …

چـــه فَــــرقی دآرد کجـــــآی ایـــن دنیــــــآ بـآشــــم …

همــه جــــآی جهــــآن تنهـــــآیی بــــآ مَـــن است…

من خوبـــــــم..!

 

عاشق نیستم..

فقط گاهـــی به یادش که می افتم،

دلم تنگــــ میشود…

این که عــــشق نیست…

هســــــــت…؟Naghmehsara (532)


سکـــوت میکنم … بگذار حرفــــــ ها آنقدر یکدیگر را بزننــــــد!!! تا بمیرنــــــد !!!

بچـــه کـــه بـــاشی …

از “نقـــاشی”هـــایتـــ هـــم …

مــی‌ تــواننــد بـــه روحیـــاتــ و درونیـــاتتــ پی ببــرنـــد ،

بـــزرگ کـــه مــی‌ شـــوی …

از حــرفهـــایتـــ هـــم نمــی‌ فهمنـــد تـــوی دلتــ چـــه خبـــر استــ !

Naghmehsara (518)

 

لبخـــندمـــ را بریـ ــ ــدم

قــاب گــرفتمــــ

بــ ــه صـورتـم آویختــم !

حــالا بـا خیــال راحــت

هــر وقتـــ دلـــــمـــ گـــرفتـــ

” بغـــض ” مـیکنمــــ …

Naghmehsara (514)

جغرافیای دیگری خلق کرده …

نبودنت

ابروهایم شده اند …

خط ِ استوای جدیدی …

که حوالی شان

همیشه بارانیست . . !

Naghmehsara (580)

 

       خوشحالم...........از اینکه ادمارو خیلی زود شناختم!!!!



نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت12:53---31 مرداد 1395
عالی...موفق باشید

فاطمه
ساعت10:31---22 تير 1393
سلام داداشی.مرسی خوبم.باند که یه طرفه باشه سبقت گرفتن هم خیلی سخته!شب اولی که رفت دلتنگش بودم اما بعدش راحت تره.اره امتحاناتم تموم شدن اما دیر جواب دادن.داداشی خسته م از اینکه جلوم باشه با هم حرف بزنیم دوتایی فیلم ببینیم اما نباشه!فکر نمی کنم همچین هم خوب باشم!امسال تمام روزه هاش رو گرفت منم ۵تایی که خونه ی ما بود رو گرفتم تا تنهایی افطار نکنه.همش رو بدون سحری میگیره.هرچی خواستم برا سحری بیدارش کنم نشد که نشد.افرین به من و خریتم که همیشه ی خدا یه طرفم!ببخش سهم تو از این برادر بودن فقط غر غر های منو شنیدنه!مر۳۰ هستی
فعلا


farzane
ساعت18:28---4 تير 1393
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@


آناهیتا
ساعت20:45---25 خرداد 1393
سلام ممنون که برداشتی

مطالب جدیدت هم عالیه


mahnaz
ساعت20:55---24 خرداد 1393
مرسی عشقمممممممممم....
ممنون...دوستت دارم عشقم...
امسال بهترین تولدم بووود...چون تو رو داشتم ودارم...اولین تولدی که باهم بودیم امساله...زندگیم...دوستت دارم!
دوستت دارم!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در شنبه 17 خرداد 1393برچسب:,ساعت 20:45 توسط darknes |

مطالب پيشين
, ساعت 20:45" > سکوت