Frozen heart
Frozen heart
عاشقانه ( <-PostCategory-> )

 

وقتی یاد تو میفتم بایدم تو هر نفس بغضم بگیره
من فراموشی بگیرم اون همه خاطره رو یادم نمیره
همه جا با توام عشقم همه جا کنارمی واسه همیشه

هر جای دنیا که باشیم ما که حسمون به هم عوض نمیشه , نمیشه
میدونی دوست دارم هر جا باشی حتی از من اگه جدا شی

بازم بغضت تو صدامه و عشقت تنها تکیه گاهمه
دوست دارم آرزومی هر جا میرم رو به رومی حسم با تو عاشقونه تو این حاله من یه نشونست

 

من که زندگی ندارم واسه من درد نبود تو کم نیست
آره زندگی موندم اما زندگی نکردنم دست خودم نیست , دست خودم نیست

شاید از خودت بپرسی عشقه دیوونت چرا آدم نمیشه
چرا بعد این همه سال حتی یک شب به تو حسم کم نمیشه , نمیشه

آخه دوست دارم هر جا باشی حتی از من اگه جدا شی
بازم بغضت تو صدامه و عشقت تنها تکیه گاهمه

دوست دارم آرزومی هر جا میرم رو به رومی حسم با تو عاشقونه تو این حاله من یه نشونست
میدونی دوست دارم آرزومی هر جا میرم رو به رومی
حسم با تو عاشقونه تو این حاله من یه نشونست



نظرات شما عزیزان:

mahasa
ساعت18:47---19 شهريور 1396
عاشق این قسمت اهنگم همه جا با توام عشقم همه جا کنارمی واسه همیشه

هر جای دنیا که باشیم ما که حسمون به هم عوض نمیشه , نمیشه
میدونی دوست دارم هر جا باشی حتی از من اگه جدا شی....
همه جا باتوام عشقم
منظورم خودتی آقایی


یلدا
ساعت18:31---18 شهريور 1396
این عالیه
عاشق این اهنگ هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در پنج شنبه 16 شهريور 1396برچسب:,ساعت 12:9 توسط darknes |

مطالب پيشين
, ساعت 12:9" > عاشقانه