Frozen heart
Frozen heart
عشق ( <-PostCategory-> )

 

کی از همه عاشق تره من من من من کی خنده هاتو دوست داره من من من من
کی غصه هاتو میخوره من من من من شبا ستاره میشمره من

منو عشقم شما همه دوسش دارم یه عالمه نمیتونم ازش رد بشمو بگذرم آسون

اون از من دل نمیکنه منم وایستادم یه تنه نمیتونیم از هم بگذریم از خاطره هامون , همه

انرژی مثبت تویی عزیزم فرصت بده یه ریزه ام در قلبتو وا کن از احساسه تو مریضم
دستامون قفله تو هم حرفامون جوره با هم تو پادشاهی قلبمی ای جان

کی از همه عاشق تره من من من من کی خنده هاتو دوست داره من من من من
کی غصه هاتو میخو

 


نظرات شما عزیزان:

mahasa
ساعت11:47---28 مرداد 1396
خخخخخخخخ.الهی..کی از همه عاشق تره من من من من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در پنج شنبه 26 مرداد 1396برچسب:,ساعت 16:43 توسط darknes |

مطالب پيشين
, ساعت 16:43" > عشق