Frozen heart
Frozen heart

 هیـچــوقـــت . . .

برایِ کـسـی کـه دوسـتش داری . . .
عطـری را که میـزنی ، نخـر. . .
بــویِ نبـــودن هـــایــت . . .
دیـوانـــــه اش مـی کنـــد . . .


ســـال هـا بـعـد . . .
اگـر بفهـمـــی . . .
از پیــش خـودتـــــ رفتـــــی . . .
نــه از پیــش مـــن . . .
چـه حـالــی خـواهــی شـــد . . .
وقتـــی بفهمــــی . . .
آینـــه ای را شکستــــی . . .
کـــه در آن . . .
خـودتـــــ را در آغـوش میگرفتــی . . .


 

كنار تو انگار جهان منو رعايت ميكنه...
براى آرامش همين حضور كفايت ميكنه...
حضور تو مسبب نفيس ترين خاطره هاس...
روزى كه بى تو سر بشه براى من بى محتواس..


 آنـقــدر دلتنگــت شــده ام . . .

کــه میتوانـم سـاعــت هـــا . . .
بـا تـو پشـت تلفـن حـرف بزنـم . . .
بــدون آن کــه حـتــی . . .
شمــاره ات را . . .
گـــرفتــه بــاشــــم . . .


ســـاکتـــــم . . .
چــون یـکـــ بغـــض سنگــی . . .
تمـــام تــار هـای گلویـــم را . . .
بــه راحتــی قطــع کــــرده . . .
حـالــا فقــط منـــــم . . .
و حنجــره ای کـــــه . . .
فریـــادش سکـــــوت اســـــت . . .


 یک زن نمی شکند !

 

   هزار تکه می شود


   وقتی در عمق صبوری


   دروغ مردی را


   به جا رختی تظاهر می آویزد


   و آنقدر اتو می کشد


   تا شکل راستی شود


   اما بانو ...


   لباس بد قواره


   همیشه به تن زار میزند


   ... و معجزه هیچ خیاطی هم


   کافی نیست .


   و تو ! " مرد رویای یک زن "


   چگونه از سازی هزار تکه


   شوق شنیدن


   آوایی خوش داری ؟ .....


 ندیدمت که بگویم چقدر زیبایی



  نیامدی که ببینم شبیه دریایی ،



  ببین دوباره غروب است و جاده آماده



  بنا به گفته مردم غروب می آیی !



  شکوه آمدنت را ببخش به چشمانم



  بیا الهه غربت سوار صحرایی .


 خدایا ..


   دلم ، روحم ، جانم ، دست اوست ..


   در این آشفته بازار ، زندگی ام نزد اوست ..


   تویی و من ..


   هوایم را داشته باش ..


درد من

 

 

   تنها و تنها برای من است

 

 

   تو نه آنرا میبینی

 

 

   نه می توانی حس کنی

 

 

   و نه رنج حاصل از آنرا تحمل می کنی

 

 

   اما باور کن می توانی با بودنت

 

 

   تحملش را برای من آسانتر کنی .


دلتنگت که میشوم

 

   آسمان هم دلش ریش میشود...


   ای از تبار یاس های خوش بو


   تو ای به رنگ سرمستی


   پنهان شده ای که چه؟!


   تابستان بهانه است


   سرزمینمان داغدار کوچ توست...


   غبار دوریت طراوت را مسموم کرده


   و انگورها مستی ز تو میطلبند .


   به گمانم کم سویی اخترکان محصول غیبت های توست...


   ... ای حسن تعلیل جهان!


   نمایان شو


   تا آرامش بر ظرف زمان طلاکوب شود...


 


نظرات شما عزیزان:

Imgoodgirl
ساعت12:45---25 مهر 1395
عالیه


آرزوووووو تنها
ساعت11:07---3 مهر 1395
عالی بوووود

baran
ساعت18:53---28 شهريور 1395
alieeeeeeeeeeee

ava
ساعت16:06---27 شهريور 1395
موفق باشید

ava
ساعت11:08---21 شهريور 1395
وبتون عالیه موفق باشید

فرزانه
ساعت16:34---16 شهريور 1395
عالی بود لایک

♥️Zahra♥️
ساعت13:21---15 شهريور 1395
like

مدافع چادر
ساعت19:34---14 شهريور 1395
وبلاگتون قشنگه

nayryka
ساعت10:53---10 شهريور 1395
سلام اقای میثم.من درحدی نیستم که بخوام به شما چیزی بگم اما خب شاید بعضی جاها اشکال از وب یا ... باشه.اول اینکه اسم وبلاگتون darkness به معنی تاریکی یه "اس" باید اضافه کنید البته احتمالا شما دلیلی داشتید که اونطوری نوشتید ، من نمیدونم فقط میخوام کمکتون کنم . بعضی از عکس هایی که در وبلاگتون قرار داره خیلی بزرگه فک کنم اگه یکی کوچک تر باشه خیلی بهتر میشه ، حتما میدونید که چطوری کوچیک میشه.سوم بعضی جاها غلط نگارشی داره اونم فک میکنم بخاطر وبلاگ باشه مثلا یه جا باورت بود ک ب نوشته نشده بود البته میشه حدس زد. ببخشید که در مقابل شما حرف زدم فقط برای کمک اینا رو گفتم. موفق باشید و بدرود

سارا
ساعت9:15---2 شهريور 1395
سلام دوست عزیز شما هم موفق باشید وب خوبی دارید

rahgozar
ساعت19:45---31 مرداد 1395
very nice

پاسخ:ممنونم عزیزم


ari
ساعت16:39---31 مرداد 1395
دوتاحرفو همیشهﯾــــــﺎﺩتون

ﺑﺎﺷــــــﻪ ﻣﻮﻧﺪﻧــــــﻲ
ﺑـــﺎ " ﻟﮕــــﺪﻡ " ﻧﻤﻴــــﺮﻩ!
ﺭﻓﺘﻨــﯽ ﻫـــﻢ ﺑـــﺎ " ﺧﻮﺍﻫـــﺶ
ﻧــــﻤﯽ ﻣﻮﻧـــﻪ.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در چهار شنبه 27 مرداد 1395برچسب:,ساعت 19:1 توسط darknes |

مطالب پيشين
, ساعت 19:1" > شب